طب چینی موثر برای سندرم نفروتیک با 25٪ عملکرد کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

طب چینی موثر برای سندرم نفروتیک با 25٪ عملکرد کلیه

من دو سال پیش مبتلا به سندرم نفروتیک تشخیص داده شد، و به تازگی در آزمون نشان داده است که عملکرد کلیه من فقط سمت چپ 25٪. من می خواهم برای پیدا کردن بعضی از راه های طبیعی برای حل مشکل من. میشه به من کمک کنید؟
خوشحالم که به شما کمک کند. برای وضعیت شما توصیه من میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به شما، آن یک نوآوری از سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی است، تمام او در آن را از طبیعت، می تواند مشکل شما را حل کند بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها خود را.
چرا شما نیاز به مصرف دارو میکرو چینی Osmotherapy؟
با توجه به اعلام خود را، شما در حال حاضر در مرحله 4 بیماری کلیه با کاهش شدید عملکرد کلیوی. اگر درمان نشود، بیماری خود را ممکن است به پایان مرحله بیماری کلیوی در یک سرعت سریع، و سپس دیالیز یا پیوند در خواست می شود.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک نوآوری از طب سنتی چینی است. داروهای گیاهی انتخاب خواهد شد به گرانول کوچک میکرونیزه. با کمک دستگاه های مایع نافذ و اسمز مدرن، مواد تشکیل دهنده دارو موثر می توانید در ضایعه کلیوی به طور مستقیم می رسند و پس از آن کار برای درمان بیماری کلیه.
با کمک طب میکرو چینی Osmotherapy عملکرد کلیه خود را می توان به برخی از درجه بهبود یافته است، بنابراین شما می توانید فرصتی برای یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز است.
چگونه می توان میکرو چینی پزشکی Osmotherapy بهبود عملکرد کلیه.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند عملکرد کلیه باقی مانده محافظت، گشاد شدن عروق خونی، بهبود گردش خون، حذف سموم و مواد زائد، تعمیر نارسایی کلیوی، بازگرداندن ساختار کلیه، و تنظیم کل سیستم ایمنی بدن. توسط آن دسته از توابع، می تواند عملکرد کلیه به تدریج بهبود بخشد.
اگر شما علاقه مند در این طب چینی برای سندرم نفروتیک و یا می خواهید به بهبود عملکرد کلیه خود را، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: